Banner
Banner Mobile
Теплове обладнання
Теплове обладнання
Електромеханічне обладнання
Електромеханічне обладнання
Холодильне обладнання
Холодильне обладнання
Печі та пароконвектомати
Печі та пароконвектомати
Барне обладнання
Барне обладнання
Посудомийне обладнання
Посудомийне обладнання
Пакувальне та допоміжне обладнання
Пакувальне та допоміжне обладнання
Посуд
Посуд
Столові прибори
Столові прибори
Сервіровка і фуршет
Сервіровка і фуршет
Інвентар
Інвентар
Нейтральне обладання
Нейтральне обладання
Клінінг та гігієна
Клінінг та гігієна
Обладнання

Обладнання

Інвентар

Інвентар

Нейтральне обладання

Нейтральне обладання

Інстаграм і мистецтво. Фотонатюрморт. Foodporn

фото їжі в інстаграмі foodporn

Інстаграм і мистецтво. Фотонатюрморт. Foodporn

 

  • Інстаграм – інтерактивний музей фотографії
  • Фотонатюрморт. Сучасний погляд на їжу
  • FoodPorn як всесвітній тренд

Instagram photos of food

Інстаграм – інтерактивний музей фотографії

Рівно 9 років тому, в жовтні 2010 року, на App Store з'явився новий додаток під назвою Instagram. Мало хто знає, але нову платформу запустили на базі проєкту Burnb, трансформуючи його в сервіс обміну мобільними фотографіями.

Користуватися нею було нереально. Починати з нуля було дуже важко, але наше терпіння скінчилося, ми просто взяли і вирізали з програми все за винятком фото, коментарів і лайків. Що залишилося - стало називатися Instagram (ми перейменували, бо відчували, що ця назва підійде краще до того, що робить продукт - Instant Telegram - Миттєва Телеграма).

Kevin Systrom і Mike Krieger – засновники Instagram

хто заснував інстаграм фото

Головні етапи розвитку Instagram:

 

  • січень 2011 року - впроваджені хештеги - спосіб спрощеного пошуку користувачів і фотографій;
  • вересень 2011 року - випущена версія 2.0 (живі фільтри, миттєва зміна нахилу, чотири нових фільтри, фотографії високої роздільної здатності, опціональні межі, поворот одним кліком, оновленння іконок);
  • квітень 2012 року - запущено версію для Android;
  • квітень-травень 2012 року - Facebook купує мобільний додаток Instagram. Починається ера взаємної інтеграції між двома соцмережами;
  • квітень 2013 року - впровадження функції відміток людей, брендів та інших сторінок.

На кінець 2018 року кількість профілів, які зареєструвалися в Instagram, склало 1,2 млрд. Щоденний оборот фотографій і відео на платформі становить 100 млн. Серед них: сімейні, комерційні, освітні, інформаційні. Найпопулярнішим і інтенсивно зростальним напрямком стали блоги і їх блогери.

Як ви розумієте, що серед усього величезної кількості фото і відео існує відсоток якісної і професійної фотографії, яку користувачі Instagram сприймають як ідеал, а надалі намагаються самі наслідувати. До таких фотографій відносяться фото з їжею і кулінарією.


який сучасний погляд на їжу

Фотонатюрморт. Сучасний погляд на їжу

Голландські натюрморти XVII століття – це фундаментальне явище в світі мистецтва, бо воно дало поштовх для розвитку тренду зображати їжу. Почнемо з того, що в XVII-XVIII столітті поняття апетитності відрізнялося від сучасних. Тоді не було капучино з імбирним сиропом, скрамбла з ягодами або широкої різноманітності бургерів. Насичені картини в темних тонах, з квітами, фруктами, рибою, м'ясом і алкогольними напоями – це вся розкіш тих часів.

 

 

З винаходом фотоапарата і подальшого його вдосконалення, на місце художників стали фотографи. Та не прості, а фуд-фотографи. Первинною метою для фуд-фотографів була не комерційна, а ентузіастична ідея. Нерідко за порадами та ідеями вони зверталися до художників і їх робіт. Але незабаром великі харчові компанії і мережі стали брати на озброєння операторів з хорошими навичками предметної знімання, а згодом зверталися навіть до портретистів і пейзажистів.

хто такі фуд-фотографи

Але невеликі заклади та підприємства громадського харчування пішли іншим шляхом: вони зробили акцент на мінімалізм. Молоді хлопці з новим почуттям прекрасного і постійним нарощуванням візуального досвіду перевершили всі очікування. Замість олдскульних натюрмортів вина з рибою і кошиків з яблуками з'явилися салати на монофоні, кава в руках з тіньовими елементами, хот-доги та гамбургери на яскравих фотофонах.

Завдяки колаборації вуличної їжі та візуального молодіжного мінімалізму народився новий погляд на їжу – food porn.


хештег фудпорн фото

Всесвітній тренд FoodPorn

У 30-х роках XX століття засновник італійського футуризму Філіппо Томмазо Марінетті опублікував «Кулінарний маніфест», в якому автор закликав сексуалізувати їжу.

Цитуємо:

  • накриваючи стіл, будуйте привабливі скульптури з їжі: вони повинні бути красивими і радувати око, збуджуючи апетит;
  • їсти потрібно обов'язково руками: тактильні відчуття повинні максимально примножити задоволення від прийому їжі;

У 1977 році американський журналіст "New York Review of Books" Олександр Кокберн вперше вжив термін "food porn" для опису фотографії їжі. Він в своїй статті порівняв посібники по сексуальним технікам і книги з кулінарними рецептами. Адже при створенні смачного шедевру кулінарії присутнє те ж старання отримати задоволення, те ж звернення до беззастережної райської насолоди.

Food Porn – спосіб візуалізації їжі, при якій на перший план виходить апетитність як панівний фактор привабливості. Це насичені фотографії, іноді навіть гіперреалістичні.

млинці з шоколадом і карамелю фото

На відміну від класичних мальовничих натюрмортів (часто-густо нудних), фуд-порно-фотографії привертають увагу і здатні гіпнозувати погляд. Іноді ви навіть не помічаєте як посилюється виділення слини.

Знімання їжі стала однією з норм для молодого покоління сучасності. Дослідження, проведене YPulse, показує, що 63% людей у ​​віці від тринадцяти до тридцяти двох років розмістили свої фотографії їжі, коли вони їдять в соціальних мережах. Більш того, 57% людей того ж віку опублікували інформацію про їжу, яку вони їли в той час. З цього відсотку, їжа і соціальні медіа починають з'єднуватися разом як тенденція. Люди, які використовують хештег #foodporn, допомагають харчовій промисловості відстежувати аудиторію в соціальних мережах.

нові приклади фуд-фотографії в instagram

 


Попередня стаття Наступна стаття