
Умови, терміни і порядок повернення або обміну товару
Компанія Accord Group надає покупцям (тільки приватним особам) право повернення або обміну товару протягом 14 календарних днів (не рахуючи дня покупки товару), якщо такий товар не вказано у переліку товарів, які неможливо повернути згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
ЗУ «Про захист прав споживачів» регулює повернення покупцем товару, який не відповідає його вимогам, протягом 14 календарних днів, і розповсюджується лише на фізичних осіб.
Відповідно до п. 22 ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів» споживачем є фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує, або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язку найманого працівника.
Як роз’яснено у п. 1 та п. 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 12 квітня 1996 року № 5 «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів», споживачем, права якого захищаються на підставі вказаного вище Закону, є лише громадянин (фізична особа), котрий придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб.
- Для здійснення повернення покупець повинен заповнити заяву на повернення та надати видаткову накладну.
- Повернення грошових коштів можливе тільки після повернення товару.
- Всі додаткові умови повернення або обміну товару необхідно узгодити з менеджером компанії.
- Щоб уникнути неприємностей, при отриманні замовлення завжди уважно перевіряйте товар щодо наявності браку або інших дефектів.
Повернення грошових коштів по онлайн-платежам
Для здійснення повернення коштів оплати, проведеної онлайн, клієнт зобов'язаний написати супровідний лист в довільній формі, який міститиме причини повернення. А також будуть вказані реквізити для повернення грошових коштів, а саме:
- П.І.Б.
- Номер картки.
- Номер р/р картки (інформація надається банком).
- Реквізити банку.
- Номер інтернет замовлення