Banner
Banner Mobile
Теплове обладнання
Теплове обладнання
Електромеханічне обладнання
Електромеханічне обладнання
Холодильне обладнання
Холодильне обладнання
Печі та пароконвектомати
Печі та пароконвектомати
Барне обладнання
Барне обладнання
Посудомийне обладнання
Посудомийне обладнання
Пакувальне та допоміжне обладнання
Пакувальне та допоміжне обладнання
Посуд
Посуд
Столові прибори
Столові прибори
Сервіровка і фуршет
Сервіровка і фуршет
Інвентар
Інвентар
Нейтральне обладання
Нейтральне обладання
Клінінг та гігієна
Клінінг та гігієна
Обладнання

Обладнання

Інвентар

Інвентар

Нейтральне обладання

Нейтральне обладання

Як змінилась поведінка споживачів в Україні у сфері HoReCa?

У 2020 році сфера HoReCa зазнала потрясінь через вплив пандемії COVID-19.

Дані за останні 3 роки демонструють різке зниження кількості зайнятих у сфері готельно-ресторанного бізнесу та закладів громадського харчування. Так, згідно з дослідженнями аналітичної компанії Pro-Consulting, в Україні у:

  • 2018 році кількість закладів харчування збільшилось на 4,8%, що дорівнює 36 763 шт;
  • 2019 році зменшилось на 4,7% — 35 035 шт;
  • 2020 році зменшилась на 30% — 24 525 шт.

У минулому році заклади громадського харчування гостро відчули відтік клієнтів, але українці підтверджують, що намагаються підтримувати вітчизняний бізнес, здійснюючи покупки без особливої потреби. Так згідно з дослідженням Deloitte:

  1. 25% українців з середнім і високим достатком купують більше місцевих продуктів, навіть якщо їхня ціна дорожча за звичайну;
  2. 27% респондентів підтримували ресторани та бари, із середнім чеком 834 грн.

У середньому частота відвідування закладів харчування змінилась на 6% через вплив COVID-19. 

Молоде покоління, яке відвідувало не рідше 2 разів на тиждень заклади харчування, не змінює своїх споживацьких звичок: 30% зберегли частоту відвідувань, як до, так і після карантину.

Кількість відвідувань закладів харчування серед населення України зменшилась, але зросла частка витрат на доставку готових страв та напівфабрикатів. Популярність доставок зростає з кожним місяцем, все більше людей отримують користувацький досвід. 

Топ-3 сервісів доставки:

  1. Glovo — 18%.
  2. Власні служби доставки — 12%.
  3. Raketa отримала прихильність користувачів часткою 10%.

Попри різкі потрясіння у світовій економіці, сфера HoReCa має тенденції до зростання. Швидке реагування на зміни — ключ до збереження та розвитку закладів харчування.

Попередня стаття Наступна стаття