Banner
Banner Mobile
Теплове обладнання
Теплове обладнання
Електромеханічне обладнання
Електромеханічне обладнання
Холодильне обладнання
Холодильне обладнання
Печі та пароконвектомати
Печі та пароконвектомати
Барне обладнання
Барне обладнання
Посудомийне обладнання
Посудомийне обладнання
Пакувальне та допоміжне обладнання
Пакувальне та допоміжне обладнання
Посуд
Посуд
Столові прибори
Столові прибори
Сервіровка і фуршет
Сервіровка і фуршет
Інвентар
Інвентар
Нейтральне обладання
Нейтральне обладання
Клінінг та гігієна
Клінінг та гігієна
Обладнання

Обладнання

Інвентар

Інвентар

Нейтральне обладання

Нейтральне обладання

Доля одноразового посуду в ЄС і в Україні

Судьба одноразовой посуды в Украине

Жовтень 2018. Європарламент

Європарламент проголосував за повну заборону одноразового посуду з пластику на території всього Євросоюзу. Це сталося в жовтні 2018 року. Новий закон вступить в силу до 2021 року. Крім одноразових приладів і посуду, на території Євросоюзу заборонять ватяні палички, пластикові мішалки для коктейлів, трубочки для пиття і палички для повітряних куль. Планується також обмежити використання одноразових ємностей для їжі і пиття (наприк. пластикові стаканчики).

Європейці звичайно красені, не сперечаємося. Не забуваємо, що політика захисту навколишнього середовища в Європі стоїть гостро і ставлять це питання в пріоритети. Так і має бути.

Щодо України

Одноразовая посуда

Український споживач намагається не відставати від європейських колег. З 2016 року спостерігається позитивна статистика щодо зменшення кількості використання одноразового посуду і пластика. На заміну старому доброму пластику прийшли картонні стакани, їстівні ложки і виделки, термочашки тощо. Українці поступово усвідомлюють важливість пошуку і впровадження альтернатив пластику, але, на жаль, на практиці рішучих дій і результатів спостерігаємо не так вже й багато.

З іншого боку, український бізнес чітко усвідомив, що одноразовий посуд — це потужне маркетингова зброя, яка відіграє важливу роль в впізнаваності бренду, створення іміджу бренду і, звичайно, збільшує в перспективі обсяги продажів. Тому українські підприємці рано-чи-пізно стануть перед таким завданням, щоб не втратити позиції серед конкурентів.

ЦІКАВО

Відносно недавно в Швеції зародилася нова акція по захисту навколишнього середовища, яка вже знайшла свою публіку в Україні. Ця акція отримала назву плоггінг (англ. «plogging») – поєднання легкого бігу по пересіченій місцевості і прибирання сміття.

Ловіть пізнавальний ролик про плоггінг!

КОРИСНО

Підпишись на наш пізнавальний телеграм-канал про світ HoReCa і готельно-ресторанного бізнесу. Буде корисно і весело.

https://t.me/accordkiev

Попередня стаття Наступна стаття