Замовлення
Як я можу придбати товар?
Варіант 1. Зробити замовлення через наш інтернет-магазин.
Варіант 2. Скористатися формою зворотнього зв'язку — кнопка в правому нижньому кутку екрану.
Варіант 3. Зробити замовлення по телефону:
+38 (044) 33 777 88
+38 (098) 33 777 88
Варіант 4. Відвідати шоу-рум в Києві чи Одесі.
Київ — вул. Вінстона Черчилля, 83.
Одеса — просп. Адміральський, 33А, оф. 202.
Як дізнатися, що товар в наявності?
Наявність товару позначено на сайті — відмітка "В наявності".
При наявності статусу "Наявність уточнюйте" — необхідно набрати менеджера для уточнення. Номери телефону для зв'язку:
+38 (044) 33 777 88
+38 (098) 33 777 88
Як зробити резерв замовлення?
Для резерву товару необхідно набрати менеджера за номером +38 (044) 33 777 88 або +38 (098) 33 777 88.
Вас додатково проінформують на рахунок умов резерву.
Скільки потрібно купить посуду для ресторану?
Для базового розуміння пропонуємо ознайомитися з нашою статтею: "Короткий посібник з вибору посуду для новачків у сфері HoReCa».
Посилання: https://a-g.ua/ua/novini/korotkij-posibnik-z-viboru-posudu-dlja-novachkiv-u-sferi-horeca/
Товар
У чому відмінність професійного посуду від звичайного побутового?
За день посуд на професійній кухні піддається десяткам термічних обробок, миттю і механічному впливу. Всі чинники руйнують структуру малюнка, утворюють відколи і погіршують зовнішній вигляд посуду. Побутовий посуд для особистого користування НЕ витримує такого навантаження. HoReCa заклади не можуть подавати страви на такому посуді, а значить витрачають додаткові гроші на повторну закупівлю. Наприклад, фарфор з подвійним опаленням за ціною дорожче, але термо- і ударостійкість у нього вище в 2 рази, ніж у посуду для побутового використання.
Переваги покупки професійного посуду:
-
професійний в 2 рази менше б'ється, стійкий до падіння і ударів;
-
точна форма тарілок і спеціалізовані виїмки для штабелювання;
-
довше зберігає свій естетичний вигляд, повільніше відбуваються процеси потемніння емалі, відколів, зберігається цілісність малюнка;
-
можливість докупити посуд у будь-який час і в будь-якому необхідному обсязі.
Придбавши професійний посуд, чи зможемо ми докупити в будь-який момент?
При оформленні замовлення в магазині професійного посуду, який працює з відомими брендами, ви забезпечуюте можливість докупити посуд у будь-який момент. Ви будете знати куди звернутися для поповнення запасу посуду, якщо її розіб'є офіціант або гості. При цьому НЕ доведеться міняти повний набір посуду, міксувати і втрачати концепцію.
Наша рекомендація: при закупівлі ексклюзивного посуду збільшувати обсяг замовлення, щоб компанія використовувала час для своєчасної доставки в ваш заклад. До того, як у вас закінчаться всі запаси використовуваних наборів.
При покупці стандартного професійного посуду менше ризиків. Часто виробники десятками років гарантують можливість придбати певну категорію та серію посуду в майбутньому. Ми здійснюємо підтримку пропонованих серій, такий посуд є в наявності на складі.
Як правильно вибрати обладнання?
Різноманітність постачальників в Україні не гарантує якісне і професійне обладнання.
Для запобігання втрати грошей на закупівлю великої кількості обладнання у неперевірених постачальників рекомендується:
- раціонально підійти до витрат: порадитися з менеджером проектування, кухарем або технологом щодо коректності вибору обладнання;
- купувати тільки у перевірених продавців і тільки професійне обладнання.
Важливо знати, що не все обладнання буває у постачальника на складі. Необхідно завчасно до відкриття закладу зробити замовлення, перевірити наявність або зробити резерв необхідного, щоб вкластися в терміни поставки.
Навіщо купувати нове обладнання, якщо є дешевше бувалого використання?
Купівля нового обладнання надає можливість:
- звернутися в службу підтримки за технічними послугами;
- отримати точні терміни експлуатації і гарантії;
- отримати професійних майстрів по установці і налагодженню обладнання. Фахівці точно знають як коректно встановити обладнання і нюанси від виробника;
- вам не потрібно буде шукати додаткові підрядні організації, які змогли б розібратися і коректно встановити обладнання.
Доставка
Як я можу отримати своє замовлення?
Існує 2 способи доставки:
- Самовивіз зі складу в містах Київ та Одеса.
До Києва за адресою вул. Вінстона Черчилля, 83.
В Одесі за адресою просп. Адміральський, 33А, оф. 202.
Доставка по Києву здійснюється в межах зони доставки по Києву.
Мінімальна сума замовлення для доставки по Києву становить 1 000 грн. Замовлення на суму, що є меншою за 1 000 грн., можна отримати Новою Поштою або здійснити самовивіз з нашого складу.
При замовленні від 1 000 до 3 000 грн. — вартість доставки 200 грн.
При замовленні від 3 000 грн. — безкоштовна доставка.
Для дилерів діють особливі умови доставки по Києву.
Доставка по Київській області:
- 20 грн/км за межами зони доставки по Києву — подивитися межі зони доставки по Києву;
- безкоштовна доставка — при замовленні від 10 000 грн і в радіусі 20 км від меж зони доставки по Києву.
- Доставка за допомогою особистої логістики компанії Accord Group і транспортних компаній Нова Пошта і Delivery.
Відправлення здійснюється після повної передоплати замовлення і за рахунок одержувача.
При відправці замовлення страхується на повну вартість.
Адресна доставка компанією Accord Group — 20 грн/км.
Спосіб доставки можна вказати в комірку "Спосіб доставки", при замовленні через сайт.
Спосіб доставки можна уточнити у менеджера, при замовленні по телефону.
Які є нюанси доставки по Києву та Київській області?
-
Доставка замовлень здійснюється до входу в будівлю.
-
У разі недостачі товару згідно замовлення, покупець в присутності водія складає Акт про недостачу.
-
При доставці технологічного обладнання водій передає покупцеві товарну накладну, рахунок-фактуру (для юридичних осіб), сертифікат відповідності та гарантійний талон.
-
Послуга доставки не включає в себе монтаж і підключення технологічного обладнання.
-
Замовлення відвантажується тільки в тому випадку, якщо покупець надає правильно оформлену довіреність на бланку підприємства з синьою печаткою підприємства і підписом керівника підприємства (для юридичних осіб).
-
Якщо при безкоштовній доставці замовлення клієнту в затверджену дату і час, клієнт не прийняв замовлення через особисті причини — вартість поточної доставки 200 грн по Києву або 20 грн/км від межі зони доставки по Київській області.
Доставляєте ви товари в інші міста?
Доставку в інші міста здійснюємо через транспортні компанії Нова Пошта і Delivery.
Детальну інформацію ви можете подивитися на нашому сайті в розділі "Доставка".
Оплата
Які документи потрібні для отримання замовлення?
Для фізичних осіб: паспорт (для транспортної компанії).
Для юридичних осіб: паспорт, довіреність або друк.
Чи можу я оплатити товар карткою?
Оплата замовлення онлайн банківською карткою можлива за допомогою Visa або MasterCard.
Послуги
Чи входить у вартість обладнання монтаж?
Вартість монтажу не включена у вартість обладнання і розраховується індивідуально, в залежності від складності монтажу і витрачених додаткових матеріалів.
Куди звернутися за сервісним обслуговуванням?
Залишити заявку на сервісне обслуговування обладнання можна за допомогою дзвінка:
- менеджеру по обладнанню за номерами +38 (044) 33 777 88 або +38 (098) 33 777 88;
- менеджеру сервісного відділу за номером +38 (067) 536 86 99.
Заявка заповнюється в online формі: менеджер уточнить П.І.Б., адреса, характеристики обладнання.
Чи обов'язково потрібно відвозити великогабаритне обладнання в сервісний центр?
Ремонт обладнання здійснюється виїздом технічного фахівця на об'єкт клієнта, або в сервісному центрі компанії. Вартість ремонту обладнання оцінюється після діагностики і виявлення причини непрацездатності.
Попередню оцінку неможливо зробити без огляду самого обладнання.
Гарантія та повернення товару
Яка гарантія на обладнання?
Кожна категорія обладнання індивідуальна. Для визначення її термінів експлуатації ми враховуємо виробничі рекомендації. Для уточнення термінів експлуатації скористайтеся технічною документацією до обладнання, яку в обов'язковому порядку вказує виробник.
Чи можу я повернути або обміняти бракований товар?
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки товару, якщо ви приватна (фізична) особа.
Чим регламентується право повернення? Чому тільки фізична особа може зробити повернення?
Юридичні норми:
Закон України «Про захист прав споживачів», в якому йдеться про повернення товарів протягом 14 днів (якщо товар не влаштовує покупця), поширюється тільки на фізичних осіб.
Згідно п. 22 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачем є фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
Як роз'яснено в пунктах 1 і 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 12 квітня 1996 року у №5 «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів», споживачем, права якого захищаються на підставі Закону, є лише громадянин (фізична особа) , який придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб.
Як мені отримати назад кошти за оплачений товар?
Для здійснення повернення покупець повинен заповнити заяву на повернення і надати видаткову накладну. Повернення грошових коштів можливий тільки після повернення товару.
- Доставка і відправка відбувається за наш рахунок.
- Сума, сплачена за товар, повертається протягом 2 робочих днів з дня звернення таким же способом, яким вона була внесена. якщо оплата була проведена банківською картою, то на банківську карту, якщо банківським переказом, то переказом на вказаний покупцем особовий рахунок в банку, якщо готівкою кур'єру, то готівкою від кур'єра.
Сайт
Що робити, якщо я забув пароль від особистого кабінету сайту Accord Group?
У вас є можливість авторизуватися за допомогою Facebook або Google. Також ви можете скористатися функцією "Скидання пароля", за допомогою особистої електронної пошти.