Умови, терміни і порядок повернення або обміну товару
Компанія Accord Group надає покупцям (тільки приватним особам) право повернення або обміну товару протягом 14 календарних днів (не рахуючи дня покупки товару), якщо він не вказаний у переліку товарів які неможливо повернути в законі «Про захист прав споживачів».
ЗУ «Про захист прав споживачів» в якому йде мова про повернення товарів протягом 14 днів (якщо товар не влаштовує покупця), розповсюджується лише на фізичних осіб.
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачем є фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує, або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язку найманого працівника.
Як роз’яснено у пунктах 1 та 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 12 квітня 1996 року за №5 «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів», споживачем, права якого захищаються на підставі Закону, є лише громадянин (фізична особа), котрий придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб.
- Для здійснення повернення покупець повинен заповнити заяву на повернення та надати видаткову накладну.
- Повернення грошових коштів можливе тільки після повернення товару.
- Всі додаткові умови повернення або обміну товару необхідно узгодити з менеджером компанії.
- Щоб уникнути неприємностей, при отриманні замовлення завжди перевіряйте товар, переглядайте уважно на предмет браку або інших дефектів.
Повернення грошових коштів по онлайн-платіжам
Для здійснення повернення коштів оплати проведеної через онлайн, клієнт зобов'язаний написати супровідний лист з вмістом причини повернення в довільній формі, також в листі повинен вказати реквізити для повернення грошових коштів, а саме:
- П.І.Б.
- Номер картки
- Номер р / с карти (дана інформація надається банком власником картки)
- Реквізити банку
- Номер інтернет замовлення